Tuesday, July 02, 2013

Kill the Cat - Αρκετά ( + Στίχοι)



Σ' αυτα τα μερη τα δηθεν
να μη με ξαναπας
δεν εχει χωρο για ανθρωπους σαν κι εμας

Βλεπεις εκει ολοι μοιαζαν να μη φταινε για τιποτα
με προσωπα που λαμπουνε και μοιαζουν ανυποπτα

Μα μη σε ξεγελανε βλεπεις ξερουν καλα
ξερουν να σε κανουν να ξεχασεις τα παντα, τα παντα,τα παντα ειναι δυνατα
αρκει να εισαι διπλα οταν δε νιωθω καλα

Oταν βρισκω κομματι του εαυτου μου απ' την αλλη
μερια του οδοφραγματος και με πιανει ζαλη
Και τραγουδαμε σαν διαολοι τραγουδαμε βραχνα
για να κρυψουμε την τρυφεροτητα μας καλα

Γιατι μας εχουν καταφερει να αισθανομαστε Ντροπη
για τα Συναισθηματα μας για την ιδια τη ζωη
Θελω να βγω τωρα εκτος Εαυτου
το δικιο μου να χασω και ας το ψαχνω παντου

Aρκετα αρκετα με τα προσεγμενα λογια
τα ξενυχτια που τελειωνουνε κοιτωντας τα ρολογια
Αρκετα με τις προσεγμενες μας Αγαπες
αρκετα με τις καβαντζες και τους Ερωτες με πλατες
_ με τα ξαναζεσταμενα φαγητα, αρκετα, δεν αντεχω τιναξε μου τα Μυαλα

Στον Λαβυρινθο της Πολης ψαξε βρες με να με σωσεις
που μας εχουνε μπερδεψει με χιλιαδες αποχρωσεις

Kαι ολο ψαχνουμε να βρουμε της καρδιας μας τα κομματια
αγγιξε με και θα βγαζω πεταλουδες απ'τα ματια

Στον Λαβυρινθο της Πολης ψαξε βρες με να με σωσεις
που μας εχουνε μπερδεψει με χιλιαδες αποχρωσεις

Kαι ολο ψαχνουμε να βρουμε της καρδιας μας τα Κομματια
αγγιξε με και θα βγαζω πεταλουδες απ'τα ματια

Σ' αυτα τα μερη τα δηθεν
να μη με ξαναπας
δεν εχει χωρο για ανθρωπους σαν κι εμας

και

Βλεπεις εδω περπατας για να τελειωση η αποσταση
και για να σταματησεις λιγο ψαχνεις μια Προφαση

Με κατω το κεφαλι και δεμενα τα χερια
το βλεμμα δεν σηκωνουμε να δουμε τα Αστερια
Μα εγω αυτες τις μερες τα εχω εντελως Χαμενα
οτι τραγουδι και να ακουσω μιλαει για Μενα

Και καθε ιστορια που μου λεγανε Παιδι
τωρα καταλαβαινω πως δεν ειναι αληθινη
Καποιοι το ονομαζουν τελος της Αθωοοτητας
καποιοι αλλοι Βια της Πραγματικοτητας


Οπως και ας το λενε πλεον μεσα μου ζει
αγριο θηριο με Ασυγκρατητη Ορμη

Γι' αυτο σου λεω και εγω θα πιω αποψε μεχρι να μη Νιωθω
θα μεθυσω απο Θλιψη Αγανακτηση και Ποθο
θα Ουρλιαζω θα Σκορπιεμαι και θα ψαχνω Αφορμη
να σου κλεψω μοναχα για μια Στιγμη την Προσοχη

Στον Λαβυρινθο της πολης ψαξε βρες με να με σωσεις
που μας εχουνε μπερδεψει με χιλιαδες αποχρωσεις

Και ολο ψαχνουμε να βρουμε της καρδιας μας τα Κομματια
αγγιξε με και θα βγαζω πεταλουδες απ'τα ματια

Στον λαβυρινθο της Πολης ψαξε βρες με να με σωσεις
που μας εχουνε μπερδεψει με χιλιαδες Αποχρωσεις

Και ολο ψαχνουμε να βρουμε της καρδιας μας τα κομματια
αγγιξε με και θα βγαζω πεταλουδες απ'τα ματια
....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home